Aby táto stránka fungovala správne, používame Cookie. Súhlasíte s používaním?
  
Súhlasím
-30% OFF
-40% OFF
-50% OFF
-60% OFF
-70% OFF

Pomoc

Garagestore telefónne číslo zákazníckého servisu: +36 (1) 6000-123

 

Aká kuriérska služba donáša objednané produkty?

Našim zmluvným partnerom je kuriérska služba GLS

 

Aké sú náklady doručenia?

V rámci krajiny kuriér doručuje balíky za jednotnú cenu 7 EUR , avšak pri objednávke nad 90 EUR je doručenie zadarmo!!!

 

Kedykoľvek môžem objednávať?

Áno, náš systém prijíma objednávky každý deň od 0-24 hodín

 

Je doručenie aj cez víkend?

Nie, balíky vám môžu byť zaslané iba pracovné dni

 

Kedy musím zaplatiť?

Zákazník zaplatí za tovar doručovateľovi kuriérskej služby pri doručení tovaru.

 

Ja musím hradiť náklady na dopravu?

Áno, prepravné náklady hradí kupujúci, ale on-line objednávacie ceny sú lacnejšie ako v obchodoch pri nakupovaní.

 

Za akú dobu mi bude doručený objednaný tovar?

Tvoja objednávka dorazí do 5-7 pracovných dní, najneskôr však do jedného týždňa.
(V prípade, že je tovar skladom u dodávateľa, dodacia lehota sa môže predlžiť aj o 3-5 dní!)

 

Objednávať môžem len po registrácii?

Nie, na stránke nie je potrebná registrácia. Po výbere produktov treba pri pokladni vyplniť údaje zákazníka.

 

Ako často mi budete posielať správy o ných produktoch?

Správy posielame 1-2 krát mesačne, keď dostaneme nové produkty.

 

Ponuka môže byť ešte doplnená?

Áno, náš obchod neustále doplňujeme novými produktami

 

Keď som už raz vyplnil svoje doručovacie údaje, budú uložené aj v budúcnosti?

Áno, systém uloží tvoju adresu, dokonca je schopný uložiť viac adres, a pri objednávaní si môžeš vybrať, na ktorú adresu ti máme balík doručiť.

 

Ak by bol produkt vadný, vymeníte mi ho?

Áno, samozrejme vadný výrobok bezplatne vymeníme, ak sa preukáže, že za chybu sme zodpovedný my, alebo výrobca a nepoškodil sa u teba.